niedziela, 15 lipca 2012

Niepowtarzalny smak muli w białym winie w Jeff's



 Nie byłam nigdy zwolenniczką żadnych owoców morza prawdo podobnie, dlatego że niektóre źle mi się kojarzą w końcu jednak się przełamałam i zdecydowałam się czegoś spróbować. Wybrałam mule w białym winie, które kosztowały nas około 40 zł za kg w restauracji Jeff’s. Samo danie było znakomite, bo wspomniane wcześniej mule były bardzo świeże dopełnieniem dania był wspaniały na końcu sos, który w połączeniu ze świeżo wypieczoną bułeczką rozpływał się w ustach. Restauracja Jeff’s nie dawno została otwarta w Katowicach jest to restauracja serwująca Amerykańskie jedzenie. Wystrój restauracji jest znakomity obsługa jest kulturalna i miła. Dania mają wspaniały smak i są dobrej, jakości a cena nie jest aż tak wygórowana za ten poziom POLECAM   
Mule w winie
Plusy
- gęsty przepyszny sos na bazie wina
- świeżość i jakość potraw
Minusy
-brak
Restauracja Jeff’s
Plusy
- wystrój lokalu
- znakomity kucharz
- kulturalna obsługa
- jakość dani
Minusy
- nie można płacić zwykłą kartą 

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

dobre są skrzydełka takie ostre