sobota, 10 listopada 2012

Assassin's creed 3 - zwykła komercja






   Kilka dni temu miała miejsce premiera gry assassin's creed, 3 jako miłośniczka całej serii czekałam z nie cierpliwością na nią i tak pierwszego dnia premiery ruszyłam z zapałem do pobliskiego sklepu by wydać 199zł. Kiedy pojawiła się pierwsza zapowiedzi byłam bardzo sceptyczna związku z przeniesieniem akcji gry na inny kontynent tym bardziej, że w tym okresie to państwa europejskie były najbardziej rozbudowane (architektura) .
  Wracając do tematu gra ma pokaźnej wielkości świat otwarty niestety w większości są to lasy na szczęście nie są one aż tak puste jak w niektórych grach. Assassin's creed 3 doszły nowe umiejętności niektóre z nich kompletnie nie przydatne np. skakanie po drzewach widocznie nie mam wewnętrznej potrzeby zachowywać się jak małpa.
  Odnośnie fabuły  SPOILER! Bardzo podobał mi się fakt że wraz z postępem czasu nasz bohater się starzał dzięki temu łatwiej mi się było utożsamić z bohaterem rozumiejąc co go spotkało w przeszłości. Nie podobała mi się natomiast sekwencja o jego ojcu według mnie była zbędna. Za to wątek Desmonda staje się coraz lepszy niestety zachowuje się jak irytującym dzieciak SPOILER!.
 Niestety nowy assassin's jest bardzo nie dopracowany liczne bug, laggi skutecznie niszczą klimat przez to odniosłam wrażenie, że gra robiona  jest tylko dla szybkich pieniędzy

Plusy
-otwarty świat
-nowy bohater
-fabuła w całości
-nowe bronie
-polowanie

Minusy
-bug , laggi
-przypomina red dead redemption

Brak komentarzy: