środa, 14 listopada 2012

Kinder bueno - czekając na wampira





  Zachęcona reklamą z przystojnym „nawet” wampirem ruszyłam do pobliskiego sklepu i kupiłam za 2,20zł! Kinder bueno. Batonik ma chrupiący wafelek oblany mleczna czekoladą w środku jest rozpływający się krem, który ma niepowtarzalny smak, przez co staje się wyjątkowy. 
 Zainspirowana reklamą stanęłam przed lustrem w pół mroku, ale niestety nic mnie od tyłu nie zaatakowało, gdy go jadłam, więc stanowczo nie polecam napalonym dwunastoletnim fanatyczką pewnego filmu o święcących wampirach.Jedna z wad batonika jest zapewne to, że nie da się go zjeść całego, bo robi się zwyczajnie mdły.

Plusy
-chrupiący wafelek
-kremowe nadzienie
-mleczna czekolada
-ładne opakowanie

Minusy
-cena
-w dużych ilościach robi się mdły

Brak komentarzy: